torsdag 23 april 2015

Det här får ni inte missa under STHLM Trädgårdsmässa 24-26 april!

Snart beger jag mig mot STHLM Trädgårdsmässa för att finslipa lite inför fredagens start. Det ska bli så fantastiskt kul! Mängder av intressanta föredrag att lyssna helt gratis på från stora scenen, härliga utställare... och inte minst alla underbart intresserade människor som besöker mässan och alla möten som därigenom sker. Jag kommer att agera moderator/konferencier på stora scenen och själv också hålla föredrag, så kom och lyssna vet ja! Passa gärna på också att haffa mig om vi ses och kom med goda råd, idéer och tips för vad OdlingsTV ska filma härnäst. Här nedan en kort OdlingsTV-film jag gjorde själv i måndags då jag besökte de fantastiskt blommande japanska körsbärsträden i Kungsträdgården, titta och njut av de underbara träden och vilka blommar så kort tid..!! 
(och dela gärna klippet)

Hoppas vi ses på mässan!
Kram/Jessica 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar