söndag 19 april 2015

Nu väntar detta!! Ska bli så kul!

Oj oj... våren är verkligen här nu även om det fortfarande är kallt på nätterna här i Mälardalen. Inomhus växer alla nysåddingar så det knakar och snart kommer man -precis som vanligt- knappt längre att kunna se ut genom fönsterna. Ifall nu inte värmen kommer med full fart även utomhus. Våren är full av trädgårdsmässor också och det är bland annat därför jag inte hunnit med att blogga så mycket. Först var OdlingsTV samarbetspartner till Nordiska Trädgårdar och nu under kommande mycket trevliga och inspirerande Stockholms Trädgårdsmässa (24-26 april på Kistamässan -missa inte! Här är f ö scenprogrammet: http://www.sthlmtradgardsmassa.se/scenprogram-kokstradgardens-scen och hela mässguiden: http://www.sthlmtradgardsmassa.se/las-var-massguide  ) så kommer jag att arbeta som moderator och konferencier på stora scenen i mitten av denna inspirerande mässa! Dessutom föreläser jag och så mycket mycket annat som händer -allt ska typ ske på en och samma gång! Men det är så fantastiskt kul när det är så mycket roligt som händer! Och bilden nedan tycker jag så tydligt visar på att allt har sin tid. Så passa på och ut och njut! Det är det bästa tipset jag kan ge i dessa spirande tider. Och så lite rörligt material om 3 bra anledningar att odla på höjden -även för dig som kanske inte har egen trädgård, för detta går att praktisera även på t e x en balkong:)

Ha det bäst!
/Jessica  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar