söndag 23 augusti 2015

Jag kommer prata på Stora Bokmässan i Göteborg även i år -kom och säg hej vet ja!

Det sker på Trädgårdsscenen (Mat & Trädgård) och jag pratar på scenen både på torsdag, fredag och söndag! Såklart ser jag mycket fram emot det och vore roligt ifall du som läser detta också kommer dit! Jag lovar att bjuda på några särskilt väl valda ämnen;) Stora Bokmässan i Göteborg startar i år den 24 september (torsdag) och pågår t o m söndagen den 27 september. Och jag kan säga att det är där allt händer just då! Om du inte har varit där tidigare så är det alltså ett hett tips! 

Men vad ska man ta sig för den övriga tiden när man är där tycker du? Tipsa mig gärna i kommentarerna nedan! Gärna om familjevänliga/spännande/trevliga saker! Universeum testade vi förra gången och det var toppen! Men vad mer finns? 

Nu är det annars väldigt bra fruktträdsbeskärartider! Vi spelade in ett kort klipp om hur du själv beskär dina fuktträd hemma i din egen trädgård häromsistens för OdlingsTV
Om du klickar på bilden underst så kan du själv på ett enkelt och pedagogiskt vis lotsas av Tove, hon är certifierad och professionell fruktträdsbeskärare i hur du ska göra!

Men önskan om en fin sensommar! 
/Jessica 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar