onsdag 31 december 2014

Gott nytt år alla bloggläsare!

Tack för detta året! Det var varit synnerligen innehållsrikt. Året påbörjades ju lite i offentlighetens ljus i och med min medverkan i Trädgårdskampen på SVT1. En synnerligen spännande och utvecklande tid. Träffade otroligt många trevliga, duktiga och inspirerande människor i o m detta! Många har jag fortfarande mer eller mindre regelbunden kontakt med! Sedan fortsatte våren raskt med OdlingsTV och hela uppstarten och lanseringen av Sveriges nu största webbtv-kanal inom området odling- och trädgård (även om jag nu kan berätta att jag haft tankar, idéer och planerat för detta under flera år.

När det kommer till odling tänker jag -precis som detta f n innevarande år precis som innan- att jag gärna hade hunnit med att odla ännu fler olika grödor. Antalet växer för varje år -men något slags stopp ser jag inte i sikte;)År 2015 odlar jag ännu fler kulturarvssorter och självklart väljer jag ekologiska fröer framför andra när jag odlar!

Så... stort tack nu till er alla bloggläsare, vänner och följare på facebook, Instagram, prenumeranter på OdlingsTV och alla ni andra med såklart! 

Låt 2015 bli året då vi alla odlar mer än någonsin tidigare!
-Alla kan odla!

Kram/Jessica











2 kommentarer:

  1. Gott nytt år önskar vi dig också ,Jessica från Årsta Havsbads Trädgårdssällskap.
    Du har bidragit med mycket bra tips och bara att läsa vad du skriver så blir man så glad.
    Odlingsfilmerna har hjälpt till mycket så att man verkligen ser hur saker och ting ska göras.
    Ett Stort Tack och Gott Nytt Odlingsår 2015 . Jag hoppas vi ses i sommar.
    Nyårskramar genom Gerd i Å-H

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning Gerd!!:) Och tack snälla! Så klart vi ska se till att ses i vår/sommar -du måste komma och se mitt nya växthus när det står klart!:) Kram/Jessica ps. hälsa hela Trädgårdssällskapet också från mig! ds.

      Radera