måndag 26 januari 2015

Boka föreläsning eller kurs nu!

Jag föreläser och håller kurser i hela landet! Nyhet för i år är att jag har detta, se nedan, i Studiefrämjandets regi också -det ska bli väldigt kul! När det gäller föreläsningar så pratar jag oftast om mitt eget kanske lite unika sätt att odla, om självhushåll med odling samt stafettodling. Under 2014 besökte jag både trädgårdsföreningar, bibliotek, stora Bokmässan i Göteborg mm. Väldigt roligt var det! 

Vill du eller ni ställa frågor, boka föreläsning, kurs eller dylikt så hör antingen av er till mig direkt (jessica@abrandnewstory.se eller på telefon 0700-922669) alternativt till Studiefrämjandet (www.studieframjandet.se/stockholmslan alt 08-555 352 00, även om jag gärna besöker hela landet!) gällande ovan kurser. 

Väl mött i år!
Snart är det vår!
/Jessica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar