måndag 3 februari 2014

I kväll är det dags för Trädgårdskampens 4e avsnitt!

Missa inte Trädgårdskampens 4e avsnitt i kväll, tisdag kl 20.00 SVT 1 (och alltid på Play)!
Nu kommer utmaningen att handla om vatten  i trädgården... -Inte alltid så lätt visar det sig;)
Nedan en bild på vår pyttedamm här hemma. Den grävde mina barn i slutet av förra sommaren och och att tälja barkbåtar blev nästan som ett gift här hemma ett tag.

Jag måste bara passa på att nämna också att jag blev f ö så himla glad över att så många visat sånt stort intresse för mitt hjul som jag byggde för Grönsakerna i Trädgårdskampens förra avsnitt! (se nedan). Jag älskar ju att blanda ätbart med dragväxter som lockar pollinerare.
Och många glada tillrop och meddelanden/brev har jag nu fått om jag jag inspirerat andra att i sommar bygga sina egna hjul. Underbart -fantastiskt att man kan inspirera varandra så!

Ha det gott!
/Jessica

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar